Dobrý den,
již po několikáté se setkáváme s problémem, kdy naše aplikace se snaží získat z ISDS seznam obálek, ale služba mu nevrátí žádnou hodnotu. Seznam získáváme po ověřeném přihlášení do DZ a to pomocí metody
GetListOfReceivedMessages. Chyba nastala například dnes v 6:00 dne 17. 3. 2017.
Je možné že služba nevrátí seznam obálek?
Dále dodáváme, že z výpisu komunikace nedošlo k chybě na straně služby ISDS České pošty.
Děkuji a přeji pěkný den
Bc. Pavel Jedlička
Techniserv IT s r.o.
157.1 Re: Stažení seznamu obálek
602jsima 17.03.2017 12:23Dobrý den,
napište mi prosím ID schránky a s jakými parametry volátu tu službu na stažení seznamu a kolik tak průměrně bývá v odpovědi záznamů. A pokud máte co nejpřesnější údaj o časech volání. Podíváme se na to. Vy tvrdíte, že služba vrátila stav 0000 "Provedeno úspěšně" a současně prázdný seznam, když prázdný být neměl?
Jan Šíma
ISDS
157.2 Re: Stažení seznamu obálek
pjedlicka@techniserv-it.cz 17.03.2017 15:47Dobrý den,
jedná se o datovou schránku s ID tk7c8xt.
V aplikaci se to volá s parametry (jedná se o pseudokod, který je v aplikaci. Jen zobrazuje hodnoty, které jsou zaslány v requestu)
tListOfFReceivedInput TIN
TIN.dmFromTime = DateTime.now;
TIN.dmToTime = DateTime.now.AddDays(-4);
TIN. dmStatusFilter = -1;
TIN.dmOffset = 0;
TIN.dmRecipientOrgUnitNum = -1;
TIN.dmLimit = -1;
InfoWebService.GetListOfReceivedMessages(TIN);
Děkuji a přeji pěkný den
157.2.1 Re: Re: Stažení seznamu obálek
602jsima 17.03.2017 18:05Dobrý den.
a) v tom příkladu máte datum od > datum do - to je předpokládám překlep
d) limit na počet záznamů asi také není -1, to by se asi vždy vracelo 0 záznamů
c) ptám se: služba vrátí status 0000 nebo nějaký jíný?
d) při opakovaném volání je seznam neprázdný?
e) kolik zpráv je ve schránce za jeden den průměrně?
Jan Šíma
ISDS
157.3 Re: Stažení seznamu obálek
pjedlicka@techniserv-it.cz 20.03.2017 12:57Dobrý den,
zde jsou odpovědi na dané otázky:
a – pouze překlep
b – limit se nenastavuje (přehlédl jsem podmínku), nastaví se pouze datum od, do, offset (parametry jsou vždy identické, pouze se mění datum od, do na základě aktuálního času)
c – status služby v logu nemáme, přidáme a zašleme
d – dochází k tomu, že služba nevrátí data a aplikace pokračuje dál, při dalším spuštění (stejné parametry) aplikace zpracuje datové zprávy, ale čas doručení mají identický s přihlášením prvního spuštění, podle toho víme, že zprávy byly v dané době ve schránce
e – denní objem je cca. 50 – 70 zpráv
Děkuji a přeji pěkný den
157.3.1 Re: Re: Stažení seznamu obálek
602jsima 20.03.2017 15:35Dobrý den.
Podle našich logů to volání v 6:00 dopadlo OK. Počet vracených záznamů si nelogujeme. Nedošlo k žádné chybě, o které bychom věděli. Nemáte nastavený nějaký timeout?
Ten den se z té schránky volala ta služba asi 20x.
Zkuste si prosím logovat ty návratové stavy, z nich se někdy pozná, co se stalo.
Možná zkuste tuto službu, která je nejnáročnější na zpracování, protože se při ní provádí doručování zpráv přihlášením nevolat přesně v celou hodinu - přesně v celé hodiny mají nastavenou svoji práci velké spisovky s mnoha tisíci záznamy a tvoří se veliké špičky výkonu. Možná se vše spraví (bude rychlejší), když budete místo v celou volat službu ve třičtvrtě.
Jan Šíma
ISDS