157 Stažení seznamu obálek

pjedlicka@techniserv-it.cz 17.03.2017 12:14

Dobrý den,

již po několikáté se setkáváme s problémem, kdy naše aplikace se snaží získat z ISDS seznam obálek, ale služba mu nevrátí žádnou hodnotu. Seznam získáváme po ověřeném přihlášení do DZ a to pomocí metody

GetListOfReceivedMessages. Chyba nastala například dnes v 6:00 dne 17. 3. 2017.

Je možné že služba nevrátí seznam obálek?

Dále dodáváme, že z výpisu komunikace nedošlo k chybě na straně služby ISDS České pošty.

 

Děkuji a přeji pěkný den

Bc. Pavel Jedlička

Techniserv IT s r.o.

 

157.1 Re: Stažení seznamu obálek

602jsima 17.03.2017 12:23

Dobrý den,

napište mi prosím ID schránky a s jakými parametry volátu tu službu na stažení seznamu a kolik tak průměrně bývá v odpovědi záznamů. A pokud máte co nejpřesnější údaj o časech volání. Podíváme se na to. Vy tvrdíte, že služba vrátila stav 0000 "Provedeno úspěšně"  a současně prázdný seznam, když prázdný být neměl?

 

Jan Šíma

ISDS

157.2 Re: Stažení seznamu obálek

pjedlicka@techniserv-it.cz 17.03.2017 15:47

Dobrý den,

jedná se o datovou schránku s ID tk7c8xt.

V aplikaci se to volá s parametry (jedná se o pseudokod, který je v aplikaci. Jen zobrazuje hodnoty, které jsou zaslány v requestu)

tListOfFReceivedInput TIN

TIN.dmFromTime = DateTime.now;

TIN.dmToTime = DateTime.now.AddDays(-4);

TIN. dmStatusFilter = -1;

TIN.dmOffset = 0;

TIN.dmRecipientOrgUnitNum =  -1;

TIN.dmLimit = -1;

InfoWebService.GetListOfReceivedMessages(TIN);

 

Děkuji a přeji pěkný den

157.2.1 Re: Re: Stažení seznamu obálek

602jsima 17.03.2017 18:05

Dobrý den.

 

a) v tom příkladu máte datum od > datum do - to je předpokládám překlep

d) limit na počet záznamů asi také není -1, to by se asi vždy vracelo 0 záznamů

c) ptám se: služba vrátí status 0000 nebo nějaký jíný?

d) při opakovaném volání je seznam neprázdný?

e) kolik zpráv je ve schránce za jeden den průměrně?

 

Jan Šíma

ISDS

157.3 Re: Stažení seznamu obálek

pjedlicka@techniserv-it.cz 20.03.2017 12:57

Dobrý den,

zde jsou odpovědi na dané otázky:

a – pouze překlep

b – limit se nenastavuje (přehlédl jsem podmínku), nastaví se pouze datum od, do, offset (parametry jsou vždy identické, pouze se mění datum od, do na základě aktuálního času)

c – status služby v logu nemáme, přidáme a zašleme

d – dochází k tomu, že služba nevrátí data a aplikace pokračuje dál, při dalším spuštění (stejné parametry) aplikace zpracuje datové zprávy, ale čas doručení mají identický s přihlášením prvního spuštění, podle toho víme, že zprávy byly v dané době ve schránce

e – denní objem je cca. 50 – 70 zpráv

 

Děkuji a přeji pěkný den

157.3.1 Re: Re: Stažení seznamu obálek

602jsima 20.03.2017 15:35

Dobrý den.

Podle našich logů to volání v 6:00 dopadlo OK. Počet vracených záznamů si nelogujeme. Nedošlo k žádné chybě, o které bychom věděli. Nemáte nastavený nějaký timeout?

Ten den se z té schránky volala ta služba asi 20x.

 

Zkuste si prosím logovat ty návratové stavy, z nich se někdy pozná, co se stalo.

Možná zkuste tuto službu, která je nejnáročnější na zpracování, protože se při ní provádí doručování zpráv přihlášením nevolat přesně v celou hodinu - přesně v celé hodiny mají nastavenou svoji práci velké spisovky s mnoha tisíci záznamy a tvoří se veliké špičky výkonu. Možná se vše spraví (bude rychlejší), když budete místo v celou volat službu ve třičtvrtě.

 

Jan Šíma

ISDS