Narazil jsem na "nepříjemnou vlastnost" služby odesílací brána. Používáme i možnost zadat "appToken". Uživatele přesměrujeme na
https://www.czebox.cz/as/login?atsId=XXXXXX&appToken=YYYYYYYYYYYY
Pokud zadá přihlašovací údaje chybně, tak se mu zobrazí upozornění a znovu dialog pro přihlášení. Bohužel se ztratí hodnota appToken
https://www.czebox.cz/as/login?type=captcha&atsId=XXXXXX
Ze strany naší aplikace to, předpokládám, nelze nijak ovlivnit a je to chyba ISDS ?
Je to stejné na testovací i provozní instanci ISDS.
173.1 Re: Odesílací brána a appToken=
vladimir.zvolanek 03.12.2018 13:15Dobrý den,
ano to vypadá jako chyba. Toto chování zkontrolujeme a pokud se potvrdí že to je chyba, provedeme opravu.
Děkujeme za upozornění.
Hezký den
Vladimír Zvolánek
173.2 Re: Odesílací brána a appToken=
miloslav.vasicek@i.cz 11.12.2018 12:41Dobrý den,
jak dopadlo zkoumání ? Můžu počítat s tím, že je to chyba ISDS a bude opravena ?
S pozdravem,
M. Vašíček
173.2.1 Re: Re: Odesílací brána a appToken=
602jsima 11.12.2018 15:32Dobrý den,
ano, je to chyba ISDS. Dle mých informací je již opravena a čeká se na nejbližší odstávku ISDS, zřejmě začátkem února 2019.
Omlouváme se
Jan Šíma
ISDS