178 SESSION_NOT_FOUND

prem@asd-software.cz 25.04.2019 05:21

Dobrý den,

 

pro ověření přístupu uživatelů do ISVS v testovací verzi používáme Autentizační službu datových schránek. Autentizační služba nám ale na jakékoliv přidělené sessionId (po přihlášení subjektu do DS) vrací result SESSION_NOT_FOUND.

 

Postup:

1. Vyvolání přihlašovací obrazovky do TESTOVACÍ DS - https://www.czebox.cz/as/login?atsId=e294b3c278f841af

2. Přihlášení uživatele do DS

3. Přesměrování na stránky ISVS s parametrem sessionId - https://rks.mfcr.cz/ukazatele_test/ds/overeni.aspx?sessionId=00-340f7a3d906e4477b576c7812c128cd3&appToken=

(V současnosti je na stránkách https://rks.mfcr.cz/ukazatele_test/ vypnutý pool, abychom nevyčerpali pouze jeden pokus)

4. Volání autentizační služby s přiloženým komerčním certifikátem (hash: 4829A43AABF2A1DAA739FA8900F1583CD10806A2)

 

Př. komunikace:

Request:

<s:Envelope xmlns:s="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">

<s:Header>

<Action s:mustUnderstand="1" xmlns="http://schemas.microsoft.com/ws/2005/05/addressing/none"></Action>

<ActivityId CorrelationId="4dd59082-c4a9-4d94-977e-79837c50afb6" xmlns="http://schemas.microsoft.com/2004/09/ServiceModel/Diagnostics">00000000-0000-0000-0000-000000000000</ActivityId>

</s:Header>

<s:Body xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">

<authConfirmationRequest xmlns="http://agw-as.cz/ats-ws/v1">

<sessionId>00-340f7a3d906e4477b576c7812c128cd3</sessionId>

</authConfirmationRequest>

</s:Body>

</s:Envelope>

 

Response:

<SOAP-ENV:Envelope xmlns:SOAP-ENV="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/">

<SOAP-ENV:Header></SOAP-ENV:Header>

<SOAP-ENV:Body>

<ns2:authConfirmationResponse xmlns:ns2="http://agw-as.cz/ats-ws/v1">

<ns2:status>SESSION_NOT_FOUND</ns2:status>

</ns2:authConfirmationResponse>

</SOAP-ENV:Body>

</SOAP-ENV:Envelope>

 

Je potřeba ještě něco provést, aby služba vrátila result OK a atributy datové schránky?

 

Děkuji.

Janíček.

178.1 Re: SESSION_NOT_FOUND

mfusek 25.04.2019 06:48

Dobry den

Do login stranky jste poslal atsId e294b3c278f841af (CEDR MF - Centrální evidence dotací MF ve schrance xzeaau* Jan Havelka) ale Vami pouzity certifikat (/C=CZ/CN=I.CA Public CA/RSA 07/2015/O=Prvn\xC3\xAD certifika\xC4\x8Dn\xC3\xAD autorita, a.s./serialNumber=NTRCZ-26439395$25F670) pro vyzvednuti dat je zaregistrovan u sluzby s ID 964e95cc79b84ebf (FKVS test ve schrance hxrapn* Ministerstvo financí).

Bud do login stranky zadejte atsId 964e95cc79b84ebf.

Nebo pro vyzvednuti pouijte certifikat se seriovym cislem 23be6c.

Nebo vymente certifikaty ve sluzbach.

V dokumentaci by melo by popsano ze toto je jedna z moznosti proc se vraci SESSION_NOT_FOUND.

178.2 Re: SESSION_NOT_FOUND

prem@asd-software.cz 25.04.2019 07:43 Attachments: SnipImage (2).JPG

Dobrý den,

 

certifikát se sériovým číslem 23be6c vypršel 9.10.2018 a byl nahrazen (aspoň dle tvrzení pracovníka MF) certifikátem se sériovým číslem 25f670 (viz příloha), se kterým autentizační službu voláme.

 

Janíček.

 

178.2.1 Re: Re: SESSION_NOT_FOUND

602jsima 25.04.2019 10:23

Dobrý den,

 

zřejmě pletete dohromady víc registrací Autentizačních služeb na veřejném testu. Musíte dodržet tu konfiguraci, kterou jste zadal při registraci.

 

Pod schránkou xzeaauv je registrováno  CEDR MF - Centrální evidence dotací MF, s atsID = e294b3c278f841af a certifikátem 23be6c.

 

Pod schránkou hxrapn4 jsou registrovány

a) RKS TEST, atsID = 4f13784c900349f8 a certifikát 25f670 (pouze Odesílací brána, bez atributů uživatele)

b) FKVS TEST, atsID = 964e95cc79b84ebf a certifikát 258451

 

Jan Šíma

ISDS

178.3 Re: SESSION_NOT_FOUND

mfusek 25.04.2019 10:12

Dobry den mate pravdu certifikat 25f670 je dnes registrovan u sluzby co je na obrazku

atsNameRKS test
atsId4f13784c900349f8

 

Ale 18.4 v 10:15 co jste me zasial danou chybu ( 00-340f7a3d906e4477b576c7812c128cd3) byl u sluzby (presne casy v auditnich logach kdy se certifikat zmenil jsem nedohledalval)

atsNameFKVS test
atsId964e95cc79b84ebf

178.4 Re: SESSION_NOT_FOUND

prem@asd-software.cz 25.04.2019 10:58

Díky za informace.

Bohužel registraci jsme neprováděli my, ale náš zadavatel. Ten provedl změny a neinformoval nás (změna ats ID….. , nastavení  brány…)

Ze zaslaného přehledu je vše jasné.

 

PS: víme, že jsme použili  několikrát i přihlášení přes FKVS… byli jsme si toho vědomi…byl to jen  test ….