Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak vypadá režim provozu schránky přes SOAP po vypršení hesla, pokud je zapnuté OTP.
Normálně, by němělo být možné se do schránky přihlásit a uživatel by měl mít 5 pokusů pro přihlášení přes webové rozhraní a změnu hesla. Kolegovi se však stalo, že se k účtu, kde měl zapnuté OTP mohl přihlašovat z aplikace ještě několik dní po vypršení hesla (bohužel nevědomky), ale najednou se dostal k hlášce "Platnost Vašeho hesla skončila" a už se mu nedaří přihlásit se ani přes web.
Podle toho se mi zdá, jako by se při zapnutém OTP přihlašování k SOAP rozhraní chovalo jako normální přihlášení přes web a uživatelovi se tak může snadno stát, že si "vyplácá" všechny pokusy o přihlášení a účet se mu zablokuje. Je tomu tak?
Pro informaci jde o schránku: 3qcaeix a uživatele 84xyv9 v testovacím prostředí.
S pozdravem
Bedřich Košata
59.1 Re: zablokování účtu při OTP autentizaci
admin 17.01.2017 11:36Dobrý den,
to je opravdu problém na naší straně. Předpokládám, že oprava bude nasazena během odstávy tento týden.
Děkujeme za upozornění.
Vladimír Zvolánek
59.2 Re: zablokování účtu při OTP autentizaci
admin 17.01.2017 11:36Dobrý den,
díky za potvrzení. Jakým způsobem se reaktivuje schránka v testovacím prostředí? Nešlo by jí za odměnu za nalezení chyby na Vaší straně opět "oživit"?
S pozdravem
Bedřich Košata
59.3 Re: zablokování účtu při OTP autentizaci
admin 17.01.2017 11:36Graceloginy jsou vráceny. Účet čeká na změnu hesla. V případě problémů mi dejte vědě.
Vladimír Zvolánek
59.4 Re: zablokování účtu při OTP autentizaci
admin 17.01.2017 11:36Díky, změna hesla proběhla bez problémů.
S pozdravem
Bedřich Košata