Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli jste se nesetkali někdy s chybou:
The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a receive. ---> System.IO.IOException: Unable to read data from the transport connection: A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond. ---> System.Net.Sockets.SocketException: A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond
Dochází k ní při volání webové služby (např. Search2, GetDeliveryInfo), když toto volání zkusím ve for-cyklu třeba 3x po sobě tak někdy 2. někdy až 3. volání vrátí výsledek a někdy ani jedno. Ve společnosti (pro kterou máme konektor) došlo k výměně firewallu a od té doby je tento problém. Samozřejmě nastavení firewallu bylo kontrolováno, pravidla jsou pro IP nastavena (firewall si spravuje společnost sama). Další zvláštnost je, že z webové aplikace, když např. vyhledávám adresáta (Search2) tak to jde vždy bez problému. Problém nastává až při volání (toho stejného kódu - knihovny) z konzolové aplikace nebo časové úlohy (SharePoint).
Chápu, že tento popis není úplně dostačující, jen zkouším alespoň jestli náhodou netušíte nebo jste se s chybou nesetkali, kterým směrem se vydat hledat chybu, nějaký tip co prověřit, co by jí mohlo způsobovat a proč někdy volání WS projde a někdy ne (z 90 % tedy neprojde).
Děkuji minimálně za přečtení a přeji hezký den.
J. Velíšek
47.1 Re: Chyba při volání webových služeb
602jsima 20.01.2020 09:40Dobrý den, asi moc neporadím. Toto je zjevně mimo perimetr ISDS.
Neslyšel jsem ani, že by někdo měl podobný problém. Děje se to kdykoliv nebo víc ve špičce (v pracovní době)? Jakou metodou se přihlašujete?
Zkuste totéž v prostředí veřejného testu - pokud je to v nějakém nastavení mimo ISDS, mělo by se to projevit i na něm. Pokud ano, napište přesný čas, my můžeme v logu najít příslušná volání a podívat se, jestli je s nimi vše v pořádku.
Jan Šíma
ISDS