61 Platnost požadavku vypršela - SetConcept

marek.sebera@gmail.com 21.01.2021 08:56

Dobrý den,

dnes jsem řešil problém jednoho z klientů naší aplikace, dbID = jfr4sws, ID Odesílací Brány/Autentizační Služby = af189f0129854f46, první přihlášení v rámci testu v 09:12:03 (21.1.2012)

Po přihlášení do ISDS je správně přesměrováno zpět, je vložen koncept a uživatel je přesměrován na stránku s konceptem.
Tlačítko pro odeslání jsme při vzdálené podpoře stiskli během pár desítek vteřin (max. 2 minuty) a portál zobrazil chybu "platnost požadavku vypršela" a uživatele přesměroval znovu na přihlášení

Po druhém přihlášení lze koncept stále odeslat, ale nenastane pak přesměrování zpět na aplikaci.

Prosím o následující:

  • Jaký je timeout pro odeslání konceptu a lze jej nějak z aplikačního požadavku (SetConcept) ovlivnit?
  • Pokud po odeslání konceptu nedojde k přesměrování zpět na portál aplikace, lze jiným způsobem zjistit zda byl koncept odeslán (např. uložit si poslední timeLimitedId a vyčkat pár minut a dotázat se na stav odeslání konceptu) ?
  • Pokud vyprší požadavek na straně ISDS, neměl by portál místo na přihlášení přesměrovat zpět na původní portál, aby se celý proces opakoval od začátku? Případně proč po druhém přihlášení neproběhne přesměrování zpět do aplikace, ale uživatel zůstane na portále ISDS?

Děkuji a jsem s pozdravem

Marek Sebera

61.1 Re: Platnost požadavku vypršela - SetConcept

602jsima 21.01.2021 09:12

Dobrý den,

otázce rozumím, ale neznám odpověď. Zjistím to u autorů Odesílací brány a zapíšu sem jejich vyjádření.

 

Jan Šíma

ISDS

61.2 Re: Platnost požadavku vypršela - SetConcept

602jsima 25.01.2021 09:49

Dobrý den,

získal jsem odpovědi na vaše otázky:

  • Jaký je timeout pro odeslání konceptu a lze jej nějak z aplikačního požadavku (SetConcept) ovlivnit?

Timeout pro odeslání konceptu je 1/2 hod. Tento čas je možné ovlivnit při konfiguraci služby.

  • Pokud po odeslání konceptu nedojde k přesměrování zpět na portál aplikace, lze jiným způsobem zjistit zda byl koncept odeslán (např. uložit si poslední timeLimitedId a vyčkat pár minut a dotázat se na stav odeslání konceptu) ?

Bohužel to zjistit nelze. Snad se lze pouze domnívat, že k odeslání nedošlo (protože uživatel nebyl přesměrován zpět).

  • Pokud vyprší požadavek na straně ISDS, neměl by portál místo na přihlášení přesměrovat zpět na původní portál, aby se celý proces opakoval od začátku? Případně proč po druhém přihlášení neproběhne přesměrování zpět do aplikace, ale uživatel zůstane na portále ISDS?

Zda by měl nebo neměl by muselo být předmětem analýzy, pokud by si to správce ISDS přál. Zatím je to takto a v blízké době se to určitě nezmění.

Před každou takovou změnou musí být existovat souhlas správce a provozovatele, zkuste prosím oslovit je.

 

Jan Šíma

ISDS