Dobrý den,
naši aplikaci používá likvidátor, který zpracovává stovky datových schránek. Při hromadném stažení obsahu datových schránek dochází k dočasnému odpojení od ISDS.
Důvod je, že se pokoušíme o připojení k již neaktivní datové schránce, což u likvidátora je častý jev.
Hledáme způsob, jak tomu zabránit.
Kolik máme platných pokusů, než dojde k zablokování?
Doba zablokování je přesně daná?
Jak se liší návratový chybový kód pro nedostupný ISDS a neaktivní DS?
Popř můžete poradit jak tento problém vyřešit?
děkuji
Stránský
69.1 Re: Odpojení od ISDS
602jsima 01.06.2021 12:18Dobrý den.
Blokování některých IP adres je bezpečnostní věc, a tu nesmíme zde komentovat. Prosím sepište požadavek nebo dotaz a zašlete jej na adresu Provozovatele ISDS
Česká pošta, s.p.
Oddělení rozvoje produktů a služeb eGovernment
Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
nebo do jeho datové schránky.
Jan Šíma
ISDS
69.2 Re: Odpojení od ISDS
602jsima 01.06.2021 12:43Ještě doplnění - fakt, že některá schránka není aktivní (je znepřístupněná) nemá žádný vliv na přihlašování do této schránky, pouze na to, co lze se schránkou dělat. Takže myslím, že uvádíte nesprávný důvod, proč aplikace nefunguje.
Jan Šíma
ISDS
69.3 Re: Odpojení od ISDS
ptesar 01.06.2021 12:51Pane Stránský,
zkuste uvést nějaké podrobnosti, např. výpisy logů, co se vlastně reálně děje. Z popisu to není úplně jasné a příčin může být více.
69.4 Re: Odpojení od ISDS
stransky@dignita.cz 01.06.2021 12:54děkuji
Stránský
69.5 Re: Odpojení od ISDS
stransky@dignita.cz 01.06.2021 12:55pošlu logy, zatím děkuji
69.6 Re: Odpojení od ISDS
stransky@dignita.cz 04.06.2021 05:41Dobrý den,
vyřešili jsme v rámci aplikace jiným způsobem, nyní vše v pořádku.
Děkuji
Stránský