Dobrý den,
poslední cca dva týdny máme problém s webovou službou testovacího prostředí ISDS. Naše aplikace se k webové službě připojuje přes prostředí JAVA a v poslední době se nám stává, že při každém cca desátém připojení (hrubý odhad) se nám vrátí tato chybová hláška „HTTP transport error: java.net.SocketException: Connection reset“. Připadá mi jako by server testovacího prostředí „zahazoval“ některá připojení. Ve stejné verzi naší aplikace připojené k ostré webové službě ISDS nic takového nepozorujeme.
Nevíte prosím, či nemáte indicie, čím by to mohlo být způsobeno?
Děkuji
S pozdravem
Pavel Cacek
139.1 Re:
602jsima 31.01.2018 08:12Dobrý den.
Váš dotaz je příliš obecný, lze těžko odpovědět.
a) prostředí veřejného testu (VT) je výrazně méně dimenzované než produkční, proto některé dlouho trvající požadavky mohou trvat ještě déle a být předčasně ukončeny
b) prostředí veřejného testu ISDS se nezměnilo minimálně čtvrt roku, není žádný důvod ke změně v posledních týdnech. Nová verze bude nasazena snad koncem února, pak bude shodná s verzí produkční.
Doporučil bych počkat na tu novu verzi VT, pokud nemáte problém v produkcí. Bude výkonnější HW, možná ta přerušení skončí sama.
Jinak v podobných dotazech pište také:
- z jaké schránky komunikujete
- jak se přihlašujete
- jaké akce jsou přerušeny
- a hlavně co nejpřesnější datum a čas nějakého chybného požadavku, abychom ho dohledali v logu
Jan Šíma
ISDS
139.2 Re:
pavel.cacek@insolvence.as 31.01.2018 08:36Děkuji za odpověď. Vyčkáme tedy na novou verzi VT.
S pozdravem
Pavel Cacek