139 --bez názvu--

pavel.cacek@insolvence.as 31.01.2018 07:50

Dobrý den,

 

poslední cca dva týdny máme problém s webovou službou testovacího prostředí ISDS. Naše aplikace se k webové službě připojuje přes prostředí JAVA a v poslední době se nám stává, že při každém cca desátém připojení (hrubý odhad) se nám vrátí tato chybová hláška „HTTP transport error: java.net.SocketException: Connection reset“. Připadá mi jako by server testovacího prostředí „zahazoval“ některá připojení. Ve stejné verzi naší aplikace připojené k ostré webové službě ISDS nic takového nepozorujeme.

Nevíte prosím, či nemáte indicie, čím by to mohlo být způsobeno?

 

Děkuji

S pozdravem

 

Pavel Cacek

139.1 Re:

602jsima 31.01.2018 08:12

Dobrý den.

 

Váš dotaz je příliš obecný, lze těžko odpovědět.

a) prostředí veřejného testu (VT) je výrazně méně dimenzované než produkční, proto některé dlouho trvající požadavky mohou trvat ještě déle a být předčasně ukončeny

b) prostředí veřejného testu ISDS se nezměnilo minimálně čtvrt roku, není žádný důvod ke změně v posledních týdnech. Nová verze bude nasazena snad koncem února, pak bude shodná s verzí produkční.

Doporučil bych počkat na tu novu verzi VT, pokud nemáte problém v produkcí. Bude výkonnější HW, možná ta přerušení skončí sama.

Jinak v podobných dotazech pište také:

- z jaké schránky komunikujete

- jak se přihlašujete

- jaké akce jsou přerušeny

- a hlavně co nejpřesnější datum a čas nějakého chybného požadavku, abychom ho dohledali v logu

 

Jan Šíma

ISDS

139.2 Re:

pavel.cacek@insolvence.as 31.01.2018 08:36

Děkuji za odpověď. Vyčkáme tedy na novou verzi VT.

 

S pozdravem

 

Pavel Cacek