165 Žádost o informace o výpadkách testovacího prostředí

pjedlicka@techniserv-it.cz 17.07.2019 09:09

Dobrý den,

v rámci testu provádíme kontaktování testovacích služeb datových schránek pomocí webových služeb a to služby authentizace, která nám často nyní hlásí nedostupnost. Prosím tedy o informace zda se nyní neprovádí nějaké nasazování nové verze či nedochází k výpadkům.

Dále bych poprosil zda by bylo možné nás o výpadcích testovacího prostředí kontaktovat na pjedlicka@techniserv-it.cz. V tuto dobu akceptujeme důležité dílo a nedostupnost služeb je pro nás velmy nevyhovující.

Děkuji a přeji pěkný den

 

 

165.1 Re: Žádost o informace o výpadkách testovacího prostředí

602jsima 17.07.2019 13:35

Dobrý den.

Plánované výluky testovacího prostředí jsou prováděny vždy v době odstávek provozního prostředí. Pokud výjimečně i mezi odstávkami, tak je to uvedeno zde s předstihem. 

Při získání testovacích účtů a schránek jste souhlasil s podmínkami testování, kde hned v bodu 1 je uvedeno:

1. Správce a provozovatel neručí za plnou dostupnost...

 

Konkrétně k dotazu:

- testovací prostředí je podle mě plně funkční

- nepíšete, co nefunguje (nemůžete se přihlásit?) - napište prosím konkrétně a přesně, co a kdy nešlo, pak to můžeme hledat v logách

 

Jan Šíma

ISDS