Dobrý den,
v rámci testu provádíme kontaktování testovacích služeb datových schránek pomocí webových služeb a to služby authentizace, která nám často nyní hlásí nedostupnost. Prosím tedy o informace zda se nyní neprovádí nějaké nasazování nové verze či nedochází k výpadkům.
Dále bych poprosil zda by bylo možné nás o výpadcích testovacího prostředí kontaktovat na pjedlicka@techniserv-it.cz. V tuto dobu akceptujeme důležité dílo a nedostupnost služeb je pro nás velmy nevyhovující.
Děkuji a přeji pěkný den
165.1 Re: Žádost o informace o výpadkách testovacího prostředí
602jsima 17.07.2019 13:35Dobrý den.
Plánované výluky testovacího prostředí jsou prováděny vždy v době odstávek provozního prostředí. Pokud výjimečně i mezi odstávkami, tak je to uvedeno zde s předstihem.
Při získání testovacích účtů a schránek jste souhlasil s podmínkami testování, kde hned v bodu 1 je uvedeno:
1. Správce a provozovatel neručí za plnou dostupnost...
Konkrétně k dotazu:
- testovací prostředí je podle mě plně funkční
- nepíšete, co nefunguje (nemůžete se přihlásit?) - napište prosím konkrétně a přesně, co a kdy nešlo, pak to můžeme hledat v logách
Jan Šíma
ISDS